Wednesday, July 8, 2009

Sinceritate maxima


"Sincer sa fiu nu stiu cu ce sa ancep sper sa pot lua legatura cu dv an cazul an care voi fi acceptat pt acest post (sofer) cu respect"

Asa arata o cerere de angajare primita pe e-mail chiar in dimineata asta.

Am ignorat lipsa punctuatiei, implicit lipsa coerentei in exprimare, insa violarea cu atata ignoranta a gramaticii limbii romane, n-am mai putut trece-o cu vederea.

Probabil ca omul astepta reply la e-mail, pentru ca nu a lasat nici un numar de telefon si, evident, nu a atasat nici CV-ul si nici scrisoarea de intentie.
Insa, intr-o privinta are dreptate: spera sa poata lua legatura cu mine. Doar speranta ii mai ramane, avand in vedere ca nu si-a lasat nici macar datele de contact.
M-am gandit sa-i raspund, dar m-am fastacit si n-am stiut cu ce sa ancep...

No comments:

Post a Comment