Tuesday, July 14, 2009

Pazea! Director inarmat (Partea I)


Zilele astea am intocmit niste dosare de avizare port arma. Printre actele necesare se numara si o fisa medicala cu specificatia "apt agent paza inarmat". Cei de la medicina muncii, insa, au omis sa scrie si "inarmat". Nervos, seful deleaga pe cineva sa mearga la centrul medical respectiv, sa se rectifice greseala. Cand ii inmanam persoanei delegate dosarele, isi aminteste sefu' ca vrea si el permis de port arma. Imi cere sa-i caut fisa medicala.
Am incercat sa-i explic ca va trebui sa-si faca alta fisa, din moment ce pe fisa lui, de la angajare, scria "apt pentru director zonal".
Ei, alta! - vine prompt replica lui - da' asta ce are?Sa adauge aia de la medicina muncii "inarmat". Ce e asa de greu de inteles?! Sa scrie acolo "apt pentru director zonal inarmat".

Eu ma abtin de la comentarii. Insa, de la ce nu m-am putut abtine, a fost de la ras. Am iesit tusind din birou, incercand sa-mi acopar accesele de ras.

Asa cum imi spunea un amic caruia i-am povestit intamplarea, cred ca mai nimerit ar fi un pistol cu apa pentru el. Sa se mai racoreasca cand ii vin idei din astea...

No comments:

Post a Comment