Thursday, July 23, 2009

Despre cirese


Presupun ca majoritatea a auzit de faimosul personaj care si-a imaginat ca poate scapa de constipatie cu ajutorul ciocanului. Daca nu ati auzit, nu ratati ocazia de a face click aici.
Stirea mi s-a parut banala, stupida, neinteresanta. Am considerat, insa, "remarcabila", parerea unui fost coleg de facultate asupra subiectului. Redau in continuare opinia lui:
"Sunt destul de sigur ca nu sunt oameni prosti, ci doar lenesi in gandire. Omului nostru ii lipsea informatia. Acum dupa ce a aflat de laxative, este putin probabil sa repete evenimentul cu ciocanul, deci ce inseamna asta? Ca nu mai e prost? Sau doar ca acum s-a mai informat si el si a gasit metode mai eficiente de rezolvare a unui tip de problema? "

Nici eu nu stiu unde e strada Mihai Bravu. Imi lipseste aceasta informatie. Insa, sunt destul de sigura ca n-o sa-mi introduc un ciocan nicaieri, in speranta de a afla...

2 comments:

  1. Ca sa fiu rau, si-a spart samburii lui pana la urma?

    ReplyDelete
  2. Nu stiu, dar cel putin a incercat... :))

    ReplyDelete