Wednesday, July 1, 2009

Inceput de luna promitator


In urma vesnicelor omniprezente anunturi de angajare, primesc azi un apel, din care voi rezuma esentialul:

Eu: Pentru a va putea angaja, va este absolut necesar atestatul de agent de paza. Il aveti?

X: Aaaa, aaaa, aaaa... asa cred...


Apoi a urmat o conversatie cu seful:

El: Monica, ti-am mai zis sa nu trimiti acte pentru angajare la Bucuresti fara stirea mea? Ce dumnezeu, trebuie sa existe comunicare, ti-am mai zis... Uite, de exemplu, X nu stiu de ce e angajat ca eu nu l-am angajat. Nu apare nicaieri trecut in agenda mea. Cine e asta si de unde a aparut? Cum de i-ai trimis actele?!

Eu: Avand in vedere ca avem peste 100 de angajati, nu-i pot sti pe toti pe de rost, dar numele imi e cunoscut si sunt sigura ca te-am intrebat inainte sa-i trimit actele.

El: Ei, m-ai intrebat! Uite ca nu m-ai intrebat si ai trimis de capul tau, pentru ca la mine nu figureaza in lista cu personalul.

Eu: Poate ti l-a recomandat cineva de prin politie - asa cum se intampla frecvent - si nu l-ai mai trecut in agenda.

El: Ei, da, nu mi l-a recomandat nimeni. Ti-am zis de atatea ori sa ma intrebi inainte sa le trimiti actele, ce dracu'?!

Eu: Stai sa ma uit in dosarul lui, sa vad poate imi spune ceva figura lui. (Ma uit si mi-l amintesc foarte bine, era recomandat de un Agent Sef de la sectia 5) E recomandat de C, ii spun. Nu tii minte ca mi-ai spus ca arata mai batran decat este, pentru ca a lucrat in nu stiu ce conditii? L-ai angajat si ai omis sa-l notezi.

El: Da-mi CNP-ul lui. Si vezi sa ma intrebi de acum cand trimiti actele astea... Nu vezi cate probleme apar...?

No comments:

Post a Comment